Processen
Bedrijfsprocessen analyseren, bijsturen en integreren in de gepaste omgeving om efficiënter en productiever te werken met relevante rapportages die je een duidelijk beeld geven over de status van je organisatie. Inzetten op digitalisering kan hierbij een grote meerwaarde zijn!
Software pakketten zoals Teamleader werken ondersteunend en helpen deze processen en structuren beter vorm te geven. Of je nu een facturatie systeem, ERP-pakket, website, webshop, CRM-systeem,… nodig hebt, met de juiste partners kan je snel schakelen!
Vervolgens ga je bepaalde targets definiëren en opvolgen om op een objectieve manier inzicht te krijgen hoe de organisatie en medewerkers presteren zodat je kan bijsturen waar nodig.
#processmanagement
Analyse
Een kritische blik op de huidige processen om vervolgens bij te sturen.
Lees meer…
Implementatie
Bijsturen en digitaliseren van interne processen zoals CRM, sales, projectwerk, facturatie, HR, …
Lees meer…
Rapportage
Door middel van de juiste informatie en context kan je een duidelijk overzicht krijgen over de status van je organisatie.
Lees meer…
GDPR
Dit allemaal conform de GDPR wetgeving met een DPA, data register, procedures,…
Lees meer…